Dress up for love, I'm coming from above

Kom hem från fjällen i söndags, känns alltid tråkigt och ledsamt att åka därifrån. En klump i magen kommer alltid dagen då man ska åka därifrån. Konstigt... Pappa fick "ågern" redan i fredags då han visste att han skulle hem på söndagen. Dock så ska han ju vara där hela April! Fuskis! Men jag hoppas på att jag ska få komma mig dit redan imorgon igen! Så skönt! Hela påsken skall spenderas uppe i fjällvärlden. Viktor ska också följa med, han har aldrig varit i fjällen förut så jag hoppas det blir bra väder så vi kan fara ut på många äventyr! :) awesome!
Imorgon har jag tenta, hoppas att det kommer gå lika bra som förra gången. Men med lite sunt förnuft brukar dessa O-tentor gå hyffsat bra! Jag hade alldeles snart tänkt mig iväg på gymmet en sväng, lovely!
 
 
Ha en fin dag!:)
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0