Du din förgrymmade unge

Det är verkligen tusan vad det ska snöa! Verkar ju aldrig ta slut... Jag ska he mig ut och skotta på ett tag... Det är nästan så man kan bli insnöad då det ska hålla på såhär... Och blåser gör det också... När jag har skottat klart ska jag fylla på med ved i min vedkista och göra en stor brasa!
Tänk att alla veckor ska gå sååå sakta, utom helgerna, för de går så fruktansvärt fort!!
 
Idag så har vi ju ett födelsedags barn! Ingen mindre än vår egen Emil i Lönneberga. Han fyller visst 50 år idag. Herrejisses vad det går fort...
 
"Hyss hittar man inte på, di bare blir.
och att det är ett hyss,
det vet man inte förrän efteråt"
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0