every day may not be good, but there´s something good in every day

Igår blev det grillat och det blev succe! Vilken fin glöd jag lyckades knåpa fram i eldstaden! :) Då Viktor kom hem så var det inte klart, så vi satt ute och grillade tillsammans. Sedan drog vi iväg på gymmet och avslutade sedan kvällen med en film, The Holding. Fy vilken hemsk film! hur kunde vi hyra en sån? Hojja, upprörd, arg och frustrerad var vi under filmen. Hur kan man ens komma på en sån film... Knäppt. Vet inte om jag ska rekomendera den eller inte?
 
Jag har i alla fall just käkat frukost nu, ska ta och diska undan lite och sedan ska jag försöka packa klart tilll Sundsvallsresan i eftermiddag, kommer hem på söndagkväll igen....
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0