Jag tog en skotertur på Sydneys gator och gårdar

De handlar hela tiden om att göra val. Jag gillar verkligen inte att göra val. De som känner mig vet hur jag fungerar... Ska jag ta det eller det? Jag väntar ett tag... funderar vidare lite. Vilka byxor? Tar på mig ett par, njaaae. Kändes kanske inte helt bra, tar på mig ett annat par, njaaa. ett tredje par? Nä. Brukar som oftast sluta med att jag har på mig de första jag provar.
Samma sak är det med jobb. Men jag tror faktiskt, eller jag är ganska säker på att jag har gjort ett val nu. Känner mig faktiskt ganska nöjd. Imorgon har jag bestämt mig. Eller kanske redan ikväll. Men det lutar mer åt ett håll än ett annat.
Förresten har jag varit och kört skoter i Sydney i natt. Jag och lillskorven for och driftade på gator, hoppade mellan olika gårdar och kryssade mellan buskar och träd på gårdarna jag passerade. Det var härligt.
 
Nu måste jag hänga tvätten.
 
Tjingeling!

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0