Kämpar på i skidspåret!

Nu åker jag Vasaloppet på tv! Wihow! Fort går det! Nästan så jag känner hur det tar emot i benen... Hojja. Idag nöjer jag mig bra med kaffe och lite snarra till loppet. Känns bra! :) Men nog ska jag väl ställa mig i skidspåret på vasaloppet någon gång i mitt liv och få smaka på blåbärssoppan! Dock är jag ju väldigt sugen på att göra en klassiker! Det är väl bara börja träna ordentligt då! Skidor, simning, cykling och löpning! Vilken bragd det skulle kännas som!!
Har varit vaken sedan 7 trots att vi var ut igår. Härliga liv! Viktor for och skruvade i sin bil på morgon, eller vad han nu gör... Ska nog ut och röra lite på mig senare, eller så far jag och tränar med Viktor på gymmet sen! We will see!
Nu ska jag ta mig en till kaffe så jag orkar med loppet ett tag till!
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0