Life is what you make of it.

Igår tillverkade jag och Alice sjukt god tapas!! mums! Det blev potatis-tortilla, baconlindad fetaostfylld dadel, parmaskinkalindad sparris, en grönsallad, färsk chorizo i tomatsås, inlagda tomater och kronärtskockor. Jätte jätte jätte gott! Sedan la vi oss på golvet och lyssnade på gamla godingar ett tag innan vi gick till mig och åt färsk ananas och mango samtidigt som vi kollade i gamla skolkataloger, från 2002-2010. Hoho. Vilken nostalgi.
 
Nu ska jag snart ut och åka skidor med Frida! Spännande! Var en massa år sedan jag sist stod på ett par. Hohojajaj... Får se om jag kommer hem i ett gipspaket eller om jag kommer hem helskinnad. Det återstår att se! ;)
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0