Only hate the road when you’re missin' home

Idag är det sååå vackert väder! :) Jag har hunnit skotta bort plogkarmen frånm igår och skottat fram postlådorna. Tänk vad lustigt, det är lilla jag som hela vinterna har skottat fram de där jäkla postlådorna. Lilla jag, 21 år gammal, nyast på kvarteret som ska hålla på med sånt. Väldigt lustigt. Vid det här laget hade de ju kunnat vara helt överskottade av plogbilen. Well well, jag gillar att komma åt min post utan att behöva plumsa runt i djupsnö, verkar inte vara någon annan som delar den åsikten med mig... Jag har även hunnit vara med alla tidningar till tidningsinsamlingen!
Nu ska jag ta och plocka ihop lite mer här hemma och sedan kommer Alice så ska vi njuta i det vackra vädret! :)
 
Om det nu är någon som har missat det så är det ju återigen torsdag idag och Viktor kommer hem!!!
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0