P3 i lurarna, glamourbyxor, springskorna och så lite fräknar på det.

Benen har fått jobba! Eller, hela jag har ju fått jobba!! Har varit ute på ett härligt joggingpass under förmiddagen, fy i helvete så trögt det gick, men jag kom runt och jag kom i mål. Vet ej hur långt det blev, men tror jag var ute i cirka 50-60min :) Tog på mig ett par tights som glittrar och glänser en aning över understället. Gick ju hur bra som helst! Vem blir inte glad av glitter liksom? ;)
Igår kom Viktor hem, härliga härliga torsdag! Känner mig alltid så glad med den pojken! :) Var även på ett möte med styrelsen för dansen, vi hade en kväll med SISU idrottsutbildarna, andra träffen med Jakob Boudin. Verkligen givande träffar. Utan att man ens vet om det har vi arbetat genom en hel massa punkter för att styra upp föreningen till det bästa! Vi är jävligt bra, men allt kan ju alltid förbättras. Igår höll vi på 3 timmar i princip non-stop. Många tankar, funderingar, åsikter och diskussioner kommer upp. Mycket nyttigt!
 
Fräknar - ett säkert vårtecken!!

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0