Påsklovet har börjat

Tentan skriven och en hel del ärenden uträttade! Mycket effektiv dag! Då tentan var klar gick jag på kontorsteknik och kollade om Net1, sedan på radiohuset och bytte mobilabonnemang, hyrt ett antal filmer från biblioteket som vi ska ha med till fjällen! Grymt att man får låna filmerna en hel vecka helt gratis! :) Sedan har jag handlat mat som ska med till fjälls, två korvringar, parisare, en helgskinka, kebabkött, turkisk yougurt, äpplen och lite annat smått och gott. Vi ska nog inte behöva gå hungriga! Finns ju redan en hel del mat där uppe också. Det blir nog bra!
Har haft en liten lunchpaus. Nu hade jag snart tänkt mig ut på byn igen och fixa med de sista innan bara packningen återstår. Wonderful!

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0