Snart är vi ena riktiga atleter

Jag och Frida har varit på gymmet och kämpat på! Idag körde jag ben, härligt! :) Kommer säkert kännas en del senare!
Nu ska jag snart ta och diska undan, äta lite lunch och packa inför sthlm, har en plan på att slå rekord i liten packning, vilket jag i vanliga fall brukar vara väldigt dålig på. Syntes ju verkligen då vi var till Ryssland. Hoho. Monsterpackning.
Solen lyser ute och det är riktigt härligt! Vår! Nu längtar jag allra mest till på söndag/måndag då jag ska upp till Vuogga! Alldeles underbart! Dock har pappa tjuvstartat och fått sig två riktigt fina rödingar! Men vi har våra hemlijaour där vi vet att storfiskarna gömmer sig! ;)
 
Shoppade ett par grymt fina brallisar i Sundsvall, är så sjukt svag för byxor att det är löjligt...
 
 
Jag är supernöjd, och de var till och med på rea! Vilket kap!!

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0