Snart kan jag njuta igen

Idag har jag varit flitig, så pass att jag har skottat bort all snö som kommit det senaste dygnet och sopat av bilen. När mor igårkväll sa att det skulle komma 2 decimeter under natten trodde jag henne verkligen inte... Det snöade inte... Men fy. Tji fick jag. Sedan lördag kan jag nog lätt säga att det har hunnit komma cirka 3 decimeter med snö! Otroligt med tanke på att det var sån blida förra veckan att till och med lite gräs tinade fram. Nåväl.
Jag har även hunnit hämta in ved, så nu är vedkistan full av klabbar! Jag har även hugiit upp en hel hög så det skall vara lätt att göra upp eld vid senare tillfällen. Älskar framförhållning!
Ikväll ska jag på dansträning och på möte på jouren, dock blir det nog sista för ett tag framöver. Har tagit lite paus. Just nu har det varit så mycket i skolan och annat som har tagit mycket energi. Förstår inte att det alltid ska bli så mycket "göranden" under vårsidan. Förra våren hade jag nog max 2 helger lediga under hela våren, då jag bara var hemma och inte hade en enda liten grej inplanerad. Det verkar som att denna vår kommer att gå i liknande stil...

Har sett ut ett antal veckor där jag ska passa på att njuta i fjällen också! Kommer bli underbart! Jag längtar som tusan!!!
 
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0