We found a way to live the dream until we die

Jag funderar lite smått om det finns någon som heter 20-års kris? Haha. Jag vet. Galet löjligt. 20 år och kris.
Eller så är det så att jag bara har blivit jäkligt tvärsöver.... Hur som haver. Det är många tankar, funderingar och ideér som florerar i mitt lilla huvud... Återstår att se hur mycket som kommer till skott. Några saker är på gång i alla fall. Bara vänta och se.
 
Igår kom Viktor hem! En onsdag! Hur mysigt! :) Dock ska jag ju till Stockholm imorgon och han ska och hämta nån värstingmotor någonstans söderut. Men anyway.
Han ringde i förrgårkväll då jag hade somnat, då jag vaknade och svarade i telefon hade jag visst låtit väldigt upprörd och ledsen då jag kom på att han inte var hos mig, utan att han var i Kaunis fortfarande. Tänk vad lite djupsömn kan ställa till det... Haha...
 
Kan man göra annat än att älska denna lilla tok? :)
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0