You spin my head right round, right round

En ny dag. Min hals känns lite smårosslig, eller torr, eller nå... hm.. Lite täpp i snoken var jag i morse också. Inte bra alls!! Nåja.
Funderar och funderar hur jag ska göra. Inte lätt alltså.... Hate it!
 
Ser ut att bli en fin dag idag! Solen skiner och himlen är blå! Dock var det kallt på morgon, men det är väl som det ska vara... Idag kommer nog ett lass med mer ved, och då ska no få se, då kommer det inte att bli kallt igen! Hoho. Då vedförrådet är uppladdat kommer jag nog knappt att behöva röra det. Yeah.
Idag har jag en plan på att göra gamla tentor. Vi ska träffas några över internet imorgon och prata igenom frågorna, sedan är jag riktigt riktigt riktigt säkert i fas med denna kurs också. Om två veckor är det tenta, jåpp! Känner mig laddad att få även denna kurs överstökad och nedpackad i ryggsäcken. Annars, tänk om jag skulle komma mig ut på skidor då solen lyser... det återstår att se.
 
Bilden här nedan visar hur läcker man är då man kör skola på distans, känner mig nästan som en liten hacker, kanske som en mini-Lisbeth-Salander. Headset och dator. Let's go!
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0