Allsidighet, en bra egenskap

Så härliga dagar det har varit de här senaste dagarna, eller är det till och med veckorna? Det värmer och det är sååå härligt!! :) Har nu i eftermiddag legat ute å gräset och gjort lite skoljobb. Härliga tider. Nu är jag i valet och kvalet om jag ska dra mig på gymmet ikväll eller inte. Vilka problems... Men jag kommer ju in fram till nio, så det finns ju betänketid. Men det är ju bara så enkelt att det inte är lika kul att fara och träna själv...
 
Annars har jag varit och hjälpt mamma och måla idag, hon lånar en skylift hela veckan för att komma åt underspikning bra och uppe i nockarna på huset. Vilket jobb det är att måla. Det tar minsann en evinnerlig tid, men resultatet blir ju fint!! :) Jag provade hur högt skyliften gick, vilken fin utsikt det blev ovan alla tak. Men min mor var inte lika entusiastisk över min idé. Då hon tittade upp tyckte hon minsann att jag var på tok för högt upp ;)

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0