Det är bara blicka framåt

Alltså... Denna kurs vi läser. Snart krälar jag runt i taket. Vaa?? Men jag känner mig ändå glad, med denna kurs vi läser är det BARA tre kurser kvar på hela programmet, innan jag kan titulera mig som Ida, Legitimerad Sjuksköterska. Om det nu inte går åt helvete nästa termin. Men det kan jag väl ändå inte tro...
 
 
Nejmen, något annat jag pysslat på med idag? Tog en promenad med Josefina, var nog väldigt bra för att vädra ut min frustration, sedan hängde jag med till Piteå på Haraholmen där Viktor provade bilen, gjorde några justeringar och tränade på banan. Jag var fotograf och det blev i slutändan 264 kort :) Lite kallt var det, det blåste kallt som bara sjutton... Imorgon åker han och några fler till Strängnäs där första tävlingen för iår är. Jag håller tummarna! Då de åker imorgon så liftar jag med till Umeå och Emma! Undra vad för busigt vi ska hitta på i helgen?? Sedan liftar jag hem igen då de passerar Umeå igen på Söndagen. Blir nog en bra helg! :) Nu ikväll har jag pysslat på med lite annat busigt....
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0