Det sägs att det handlar om inställning

Miljö, organisation och ledarskap. Det är precis vad denna sista kurs handlar om. Sista kursen på T5. Jag är spyless. Innan jag ens öppnat böcker blir jag trött. Kanske har det att göra med de väldigt tråkiga föreläsningarna vi har haft... Skönt med sommar snart i alla fall!! På mindre än en månad, då har jag sommarlov från skolan. Jag kan lova er att jag ska njuta av varenda skolfri sekund, minut, timme, dag, natt, dygn, vecka, månad.... Jag längtar så mycket att jag snart spricker.

Hjälpte syster med ett matte-tal idag också, ekvationer. Love it! Kom då att tänka på då jag gick civilingenjör några veckor. Men jag slutade då jag kom på att jag inte ville det. Hm. Kom i varje fall att tänka på hur kul matematik är, så jag var tvungen att ta fram en bok från den tiden. Herregud vad jag kunde mycket då, och hur mycket jag har hunnit glömma bort...
Visst ser det väl för underbart roligt ut?? :)

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0