Fear is life´s only true opponent, only fear can defeat life

Idag har det inte blivit mycket gjort... Har skrivit klart en uppgift till ett av seminarierna vi ska ha! :) Ajja, det är ju något i alla fall. Nu hade jag tänkt mig iväg och lämna tillbaka filmen jag och Viktor såg igår, "berättelsen om Pi". Jag tyckte den var riktigt bra faktiskt! Kanske en liten aning seg till en början, men annars mycket bra! :) Sedan ska jag förbi mormor och hälsa på... Hm, sen då? Ja, kanske jag satsar på lite mer skola. Eller så gör jag inte det...
 
 
Jag kom ju annars hem från Umeå igår, blev upphämtad i Umeå kring 4 snåret på morgonen, då Viktor och co. kom från Strängnäs och jag hade fått mig cirka 2,5h sömn... Jag satt och pratade med Viktor som körde medans de andra låg och sov. Bussen parkerades i Nybyn kring halv åtta, vi åt frukost och sedan for vi hem och sov några timmar. Vi gjorde även en liten utflykt till fällforsen under söndagseftermiddagen :) Mysigt!
Viktor kom 7:a i första tävlingen för denna säsong! Mycket bra gjort tycker jag! Jag, Emma och Hanna såg hela rallycrossen i tv-soffan i Umeå. Så spännande det var!!
 
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0