Get your motor runnin', head out on the highway, lookin' for adventure

Tog en liten pyttepaus i mitt pluggande och cyklade iväg och kikade på motorcyklarna som alltid kör runt på 1:a Maj! Så kul! Vilken tradition. Någon gång i mitt liv ska jag också vara med i tåget, om jag nu skulle köra eller ej var ju något att kanske diskutera i en framtid. Men ändå, en brummare att åka runt på fina dagar, jag förstår dom verkligen som gör det år ut och år in. Det är ju lite som att fara på skotertur på vintern, hur härligt som helst! :) Då värsting-motorcyklarna gasade förbi darrade det i hela kroppen, ända in i ryggmärgen kändes det som! Helt underbar känsla!
 
 
Kan hända att mitt pluggande går helt okej idag, råkade hamna i skolans värld mellan 1-2 inatt, bra tror jag!
Viktor är på väg hem nu! Så jag ska fundera ut lite middag och diska undan veckans diskberg. Eller den/de senaste dagarnas diskberg i alla fall...
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0