Here we go

Hittils idag har jag fått massor gjort, hört om lägenheter, handlat, diskat, packat klart för Karlstad, ätit... Hm. Det blev ju nu inte så mycket som det känns som... Men jag ligger i fas i alla fall! Snart skall jag ha seminarie och efter det blir det raka spåret till järnvägsstation där vi först skall åka buss till umeå inna vi får hoppa på tåget mot karlstad... Ojoj... Blir en lång helg, hemma måndagmorgon igen...
Fått tillbaka några resultat från tentan som skrevs för nån vecka sedan också, 2/4 delar är hittils godkända! Bara hoppas att resultaten på resterande 2 delar och visar ett fint g....
 
 

Kommentera gärna!
Postat av: Linda Morén

Ska du flytta ?

Svar: Japp. Huset skall säljas, jag hade inga planer på att köpa hus. Så det blir flytt. Igen.
Ida

2013-05-15 @ 16:34:51
URL: http://lindamooren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0