Home,sweet home.

Hemma igen efter en lååång helg i Karlstad, sol, god mat, sena kvällar, skratt, shopping och så klart SM i brr och 10 dans. Jag och Mikael kom som sämst 54. Vi tog oss till andra uttagningen och sedan tog det stopp. Synd att man inte fick några placeringar, det hade ju varit kul faktiskt...
Min telefon la av på torsdagen då vi kom fram till Karlstad, det står och upprepar uppstartsignalen, längre än så kommer den inte. Den höll på några timmar... Till slut fick jag acceptera ödet och faktiskt köpa mig en ny. Blev en samsung galaxy S4. Jaop. En ny handväska fick det också bli, samt en klänning. Ida Eklund i klänning, läste ni rätt? Japp. Jag köpte en klänning och har använt den under helgen. Men det har varit så fasligt varmt....
 
10 dans är något nytt på våra SM, men det var riktigt kul att se. Tony Irving och Dermot Clemenger var med och dömde deras dans, så vackra klänningar de hade. Helt underbart att kika på! Men sen så förstod jag nästan inget av själva dansen....
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0