I've got this feeling on the sommerday when you were gone

Idag ska jag verkligen kämpa på med skolan. Måste få dessa urtråkiga uppgifter klara. Två texter med tillhörande frågeställningar till två seminarier, en litteraturstudie, en hemtenta och fixa inför examinationssemninarie... har helt klart varit med om roligare kurs. Och allt detta skall göras, vara klart och inlämnat under cirka 3 veckor. Dra mig baklänges. Men jag känner mig lite piggare idag så jag tror det skall gå bra! Laddar upp med kaffe!! Några chokladbitar har jag också... hähä. Godis och kaffe är helt OK då man pluggar, alla dagar, året om. Tycker jag, annars skulle jag nog aldrig palla detta...
 
Idag blev jag väckt av Viktor som ringde. Bra sätt att vakna, prata och morna sig under täcket för att sedan samla krafter att stiga upp. Mysigt. På torsdag kommer han hem. Nu var det på tok för länge sedan vi träffades.... Är någon borta under en helg så går man helt enkelt om varandra. Tråkigt men sant. Denna helg var det jag som var borta, från onsdagkväll till måndagmorgon...
 
Färgade mitt urtråkiga hår igår, nu är det lite mer livfullt och jag känner det i hela mig. Feels good. Fin färg blev det också! :) Men själva färgen såg orange ut... Kunde ju nästan tro att jag skulle bli nästa Pippi Långstrump med avklippta flätor...
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0