Min energi är värdefull och därför skall den ödslas på värdefulla saker

Jag och mor har varit och hälsat på mormor idag, en sliten dam är hon.... Men det var i alla fall trevligt att fara dit och hälsa på, prata lite och kramas. Ikväll har jag varit på gymmet, blev axlar och triceps ikväll :)
 
Nu öser regnet ned och det känns ju inte värst kul, men bra att det passade på att regna då jag var på gymmet och sedan då jag hade hunnit mig hem igen. Det tycker jag om!
 
Och vet ni en sak? Det finns sådant som tar sån enorm energi, då behövs det inte mycket för att en liten droppe skall få bägaren att svämma över. Många droppar har jag tagit emot.... Men vet ni nå? Jag orkar nog faktiskt inte ödsla min energi på dessa små droppar. Finns så mycket annat jag vill använda min energi till....
 
Näjni, det börjar nog vara dags för duschen, och hänga tvätt, kom jag just på... Ajja...

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0