Morgonstund!

God morgon!
Nu sitter jag och äter frukost till P3, morgonpasset. Än är det bara jag som är vaken! har till och med hunnit ta ett alldeles underbart morgonbad i badkaret! Härlig start på dagen! :)
 
Igår skulle vi som sagt låna en kursbok åt mig, sagt och gjort, vi kollade upp så att boken fanns och sedan traskade vi iväg. Men vi gick till fel bbliotek. På vägen till det andra biblioteket gick vi förbi Umeås blodcentral. Jag tänkte "kanske skulle jag fråga om jag fick ta prover och regga mig här och sedan ge blod i Älvsbyn". Hon i expeditionen ansåg att det kulle gå bra att bara sända över uppgifterna till NLL sen. Japp! Jag kom mig så långt att en sköterska hann desinficera mitt armveck och skulle stickas innan hon ansåg att det var stört omöjligt att ta prover här och sedan ge blod i Älvsbyn... Nehe... Så då var det bara att traska vidare till biblioteket och låna boken åt mig istället... Typiskt..
 
Igår var vi ut på promenad, eller Emma cyklade och jag och Hanna gick. Sedan lagade vi jättegod mat, syskonkärleken spirade och kvällen blev trevlig! Vi bakade kladdkaka och åt den sedan till Sunes sommar i Grekland - all inclusive. Helt ok! Men kanske inte den bästa...
 
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0