Nattplugg och en strålande dag

Efter min middagslur igår stekte jag burgare och kokade spaghetti. det gav mig nog med energi för att sedan under kvällen/natten göra klart seminarieuppgifterna och skriva klart hemtentan. Så jäkla fint! Ska bara göra några justeringar på hemtentan, på de sista frågorna, sedan är den klart. Vilken jäkla grej. Satt uppe till efter ett nån gång i natt. Wow. Då jag har gjort klart inför de kommande seminarierna och hemtentan så återstår ju då endast litteraturöversikten att färdigställa. Det skall nog gå bra, den började vi med igår också, lite mer ordentligt. Så nu ska vi kvalitetsgranska artiklarna vi har hittat, få fram ett resultat och slutsats. Sedan är det DONE!!! Lovely. Idag ska jag ut i solen har jag tänkt! Ska nog ta en cykeltur till mor och hälsa på :)
 
Jag bjuder på en morgon-Ida och min fina mugg som jag dricker kaffe ur varje morgon :)
Imorgon kommer Virrish hem!
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0