nöjd och stolt

Idag fortsätter det fina vädret :) Jag ska fortsätta med skolarbete och under eftermiddagen är det seminarie för hela slanten som gäller. Blir nog finfint. Ännu ett moment att bocka av i denna kurs. Feels good....
Har fräschat till mina naglar under morgonen, tänk att jag har lyckats spara dem ända sedan påsk. Dock har ju tre naglar på högerhanden fått stryka med... Men det är ju handen jag använder mest och uppenbarligen är det tummen, pekfingret och långfingret som får göra det mesta jobbet då det är deras naglar som har gått av... tycker ändå att jag har gjort det bra! :) Känner mig nöjd. Påsken var ju sjukt länge sedan, och desutom var det veckan innan påsk då jag påbörjade utsparandet :) nöjdochstolttjej.nu.
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0