Prove it to me.

Har varit och hälsat på min mor idag och sedan for vi och hälsade på mormor. Då gick vi till turklövern och köpte var sin glass. Väldigt gott och svalkande i sommarvärmen! Nu har löven slagit ut och gräser börjar vara grönt. Så härligt! Vi tog med en rullstol på glassutflykten ifall mormor skulle bli trött av att gå, men tji. Det blev minsann mormor som skjutsade mig en bit! Krutgumma!! ;)
Annars ikväll har jag gjort klart hemtentan, letat fram resterande artiklar som behövs till litteraturstudien. Nu dricker jag en kopp te med mycket honung och en gnutta citron. Jag känner mig lite rosslig i halsen. Inte bra....
 
 
Dom säger att det bara är saker som man ser
Men jag vill veta, måste veta mycket mer
Ja bakom molnen skymtar mer än horisonten
Psyket det är komplex med alla sina monster
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0