Rallyhelgen, rallysol, rallyfotograf

Under helgen har jag hängt med till Lycksele och Piteå för att kolla då Viktor körde rallycross! Blev en bra helg, Vinst lördag och en tredjeplats på söndagen i Piteåparellen. Vi har haft det varmt och skönt så lite färg har man fått. Lördagens vinst firades med godmat i Lycksele innan vi drog vidare mot Piteå :) Jag har agerat fotograf under helgen och har tagit mitt fotogreferingsansvar på största allvar, där inte jag har varit med systemkameran, där har det inte varit värt att vara. Dessa bilder är dock från min mobil...
 
Helgen avslutades med godmat hemma innan Viktor styrde kosan mot Kaunis (lägg märke till den mycket avancerade salladen, en sallad alá Viktor! ;) )
 

Kommentera gärna!
Postat av: Lina - Mamma till Wilma & Wiola

Kul att träffa er i helgen :)

Svar: Desamma!! :) Jättetrevligt!
Ida

2013-05-28 @ 22:14:35
URL: http://Liniz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0