Umeå-town!

Japp japp! I Umeå har jag landat! :) Kom hit igår med Viktors buss, de lämnade av mig här på deras väg mot strängnäs sedan plockar de upp mig på söndag då de passerar igen! :) I Strängnäs ska Viktor köra första rallycross tävlingen för denna säsong. Spännande! Jag har då tänkt se livesändningen på datorn, och Emma ska få titta också ;) hähä. Håller tummarna för att det skall gå bra!
 
Dagens planer lyder som följer, låna kursbok åt mig, plugga som attan, kanske baka lite, kanske ta någon power-nap då plugget blir för tråkigt... kanske stan? Vem vet. Denna helg i Umeå är konstigt nog inte lika fullproppad med göranden som den brukar vara.. Men skönt är väl det :) Emma åker snart till Australien i 6 månader och då känns det väldigt väldigt kul att få umgås, diskutera, skrattam busam baka, laga mat och allt annat vi kommer på att göra innan hon ska resa iväg.
 
 
Vi bakade förresten ett förträffligt gott glutenfritt matbröd igår, blev väldigt mycket freestylande i smeten, men resultatet blev väldigt lyckat! Brödkryddor, fetaost, linfrön, extra smör och mjölk. Mums! :)
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0