Valborgsmässoafton!

Idag har jag väl egentligen inte pysslat på med såå värst mycket, pluggat, varit frustrerad, ätit, varit på gymmet och varit på äventyr! Tänka sig, hipps vipps blev det en himla massa ändå! :)
 
Egentligen var väl planerna lite andra från början för denna valborgs, men då det inte alltid blir som man har tänkt sig så får man helt enkelt tänka om. Jag har hängt med Josefina och Linda ikväll. Vi har övervakat då Simon, Fredrik och Viktor B har åkt flotte på korsträskbäcken, ätit godis och sedan avslutat kvällen med en himla massa trevligt surr! :) Flottningen i bäcken var ju mycket spännande, speciellt då det var strömt och vägtunnorna precis rymde deras flotte.... hojja... :)
Ovanligt med en valborgs hemmmavid, kan komma ihåg två, kanske tre, gånger det har hänt tidigare... Men kvällen har då faktiskt varit mycket trevlig!
 
 
Jag har ju visst lyckatsköra en tvätt ikväll också, så då är det väl bara hänga tvätten då innan jag får gå och sova... Hoppas ni andra också har haft en bra valborgsmässoafton! :)
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0