Värsta drömmen...

Jag fick himla ont i mgen under eftermiddagen, tänkte att jag behövde äta så åt lite fil (känns som om det borde lugna ned magen). Men jag fick fasen ännu ondare. Så jag gick och la mig. Har nu sovit två timmar. Hojja... Första timmen var väldigt skön att sova, efter den kändes det bättre och jag gick och jag gick då upp, men då började det göra mer ont igen.. Så jag gick och la mig igen. Tacka gudarna för den som uppfann värmedynan. Det är bra till så mycket! Med värme på magen somnade jag igen. Och denna timme hade jag den hemskaste drömmen jag har varit med om (jag hoppas VERKLIGEN att det bara var en dröm).
Jag drömde att mina armar domnade bort, så jag kunde inte röra dem. Men det kändes som om jag rörde armarna ändå, och då jag kikade på mina armar så låg de kvar på magen om än det kändes som om jag hade rört på dem. Benen kunde jag inte heller röra... Så ringde teleonen och jag kunde inte greppa den, inte svara, inte ens röra mig. Jag var fast i min egen kropp. Det var väldigt läskigt... Jag tänkte att jag hoppades att någon skulle hitta mig inom något dygn i alla fall, för jag kunde inte vända mig, inte kråla, ingenting... Skönt då jag vaknade på riktigt, magvärken var borta och jag kunde röra på mig...
Undrar vad denna magvärk kan bero på, jag har tänkt gastrit, men värken sitter längre ned. Och illamående.... Kommer från ingenstans, plötsligt...
Allergi? Ägg kan jag associera med mina mag-attattacker? Hope not. Gluten är nog.

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0