Bara fullträffar, pang, pang, pang!!

Igår var det tisdag, och vilken bra dag!! Besök hos tandläkaren, inga hål, allt såg fint ut. Bara lite fix och sedan var det klart! Tog prover för mitt besök hos reumatologen imorgon. Vi fick klartecken att skicka in det vi har färdigställt till rapportseminariet på fredag och bilen gick genom besiktningen. Den enda anmärkningen på bilen var att stötdämparen höger bak hade börjat läka lite, men de tyckte inte det var dags att byta den än, det kunde vänta :) Dock tyckte de att själva bilmärket (ford) och min nakna kille i backspegeln var mansförnedrande och tyckte den skulle bli underkänd på grund av det, dock med glimten i ögat! ;) Bara fullträffar hela gårdagen!
 
Idag ska vi endast kolla igenom rapporten en sista gång innan vi skickar in den till seminariet på fredag. Så skönt. Har aldrig i hela mitt liv pluggat så mycket som denna kurs, eller egentligen det senaste året. Vilka helt sjuka kurser vi har haft och vilken jäkla tid de tar upp... Slutkörd innan jag ens har legitimation... Hujja....
 
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0