Danskung

Tidiagre anmälde jag Viktor på en nybörjarkurs i bugg. Den börjde förra söndagen men då var vi så trötta efter allt bussåkande under helgen så vi beslutade då att stanna hemma istället. Så igår var vi på kursen för första gången, vi var där tillsammans då jag anmälde mig själv också som mentalt stöd åt honom ;) Det var faktiskt riktigt kul, vi stannade i galaxen sen och tränade på allt de hade gått igenom under kursen. Så duktig Viktor är! :)
 
En bild från midsommar med våra fina midsommarkranser! Dock är sommaren ett minne blått nu då jag ska byta till vinterdäck på bilen idag. Snart är det vitt och fint ute av all snö!
 
Annars igår hann vi med en massa annat också, träna på gymmet, vinterstäda i Nybyn, äta lunch/middag hos mamma, kalas för Wilma som fyller fyra på imorgon och sedan då danskursen, Effektiv söndag!
 
Denna vecka kommer åter igen bestå av hårt plugg fram till minst torsdag, då ska hela c-uppsatsen vara så gott som klar. Det vi har kvar att skriva är diksussion angående resultatet, sammanfattning och slutsats. Sedan hoppas jag innerligt att detta ska avslutas, en gång för alla... Oh my....

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0