Det är inte alltid lika lätt som det ser ut

Jag och Viktor har varit och tränat våra ben på förmiddagen, kommer nog ha en massa träningsvärk i övermorgon... Hujja.... Jag har näst intill packat klart för imorgon, ska bara packa klart handbaggaget och lite matsäck, sen är jag redo. Hoppas det blir en toppenvecka! :)
 
Ikväll är vi bjudna till mamma på palt-middag. Ska bli så gott! Flera veckor sedan jag åt palt sist! Annars bli det nog en lugn kväll, ska vara pigg och fräsch till flyget imorgon, 7.30 lämnar vi älvsbyn och beger oss mot kallax. Great!
 
Hm. Tror nästan jag ska ta och sova lite middag innan det är dags för middagen och den tillhörande paltschwiiiimen som kommer efteråt. Gillar´t!
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0