En tung dag, som alla andra dagar som innehåller litteraturstudier

Vaknade med huvudvärk idag. Svårt att få sämre start på dagen. Igår försökte jag verkligen köra igång med diskussionsdelen på vår litteraturstudie men kom inte alls igång, inte ens lite. Usch. Har hamnar i en av dessa skolsvackor igen. ÄR LESS!!! Så less, och trött.... Motivationen ligger nu på minus igen, Förra veckan var jag på plus-sidan, men nu är det långt under minussträcket. Hujja.... Vill krypa ned under täcket igen...
Sen känns det ännu tyngre då man funderar vad denna eländiga uppsats ska ge mig i framtiden? Hur skall detta hjälpa mig att bli en bättre sjuksköterska? Nej, inte på något endaste enstaka vis. Det gör att det känns ännu mer tungt än vad det redan känns. Om det ändå hade haft en bra syfte, men inte fan har jag tänkt bli någon forskare, och om jag någon gång kommer på att jag vill det, ja, då kanske jag gårnån kurs för att bli forskare. Usch och fy och tvi!

Ähhhhhh.... FInns det något roligare att berätta? Hm. Nä. Huvudet värker. Jag tror jag fixar mig lite mer kaffe, då kanske kaffet dränker huvudvärken. Hope so.
 
En fin bild från i somaras får lätta upp den annars så tunga huvudvärksdag.

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0