Imorgon styr vi mot Götene och sista SM-tävlingen!!

Igår kom Viktor hem, fastän han egentligen skulle komma hem från Kaunis idag. Så kul!! :) Vi åt middag på Café storgatan och sedan for vi till Nybyn för att hämta rallybussen som skulle få nya dämpare, då for jag till Frida istället och hängde med henne. Vi räknade matte,  Frida håller på med matte B och jag agerade lärare. Hoho. Jag saknar faktiskt verkligen matematiken. Det är sååå kul!!

Idag ska jag hålla på med denna C-uppsats, nästa vecka är det dags för rapportseminarie, så då ska i princip allt vara klart utom diskussionen som endast ska vara lite smått påbörjad. Det börjar faktiskt närma sig ett slut...
 
Imorgon styr vi mot Götene för sista tävlingen i Rallycross-SM som är på lördag. Det är spännande, Viktor ligger två poäng bakom ettan. Det är mycket jämt i täten och vad som helst kan hända... Men det ska bli så spännande! Jag har lite fjärilar i magen!
 
Från Haninge där Viktors bil bara blev skrot och korn... Nästan.... Den tävlingen gick väl inte allra bäst... Tyvärr hann den inte bli lagad till nästa start...
Från en av Sm-tävlingarna i Älvsbyn där Viktor faktiskt tog hem segern, i båda tävlingarna! :)
 

Kommentera gärna!
Postat av: Lina - Mamma till Wilma & Wiola

Åh va kul!!! Fasen att de va så långt dit ! Annars hade vi följt !! Hoppas ni får en super kul resa å att ni kommer hem med en krans å första pris :) hejja Viktor !!

2013-10-02 @ 15:43:07
URL: http://Liniz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0