It's getting closer!!

Igår skickade vi in vår "färdiga" studie till vår handledare för feedbck innan inlämningen till examinationen. Jag är så nervös att allt vi har skrivit till i abstract, diskussion, intervention och slutsats ska vara åt helvete fel. Då tror jag att jag fäller några tårar... Usch.... Vilket jäkla jobb det har varit med denna förbaskade studie. Den versionen vi skickade in till handledaren är 30 sidor, då är försättssida och refernslista inkluderat. Stackars examinatorerna som ska granska dessa. Stackars dem, men de har väl själva valt det... Jag håller i alla fall tummarna att det som står är bra och att vi endast ska behöva rätta till någon meningsbyggnad, inget mer. Så mycket jobb för ingenting... Det ska bli underbart att åka till Turkiet på söndag och bara må gott en vecka, utom lite tentaplugg då... Som jag längtar. Har målat tånaglarna, så nu är jag näst intill klar för avfärd!
 
Förresten, jag lyckades näääääästan ta 47,5 kg i bänkpressen igår, nästan, Viktor fick ge stången en liten liten knuff uppåt med två fingrar i vändningen, sedan gjorde jag visst resten själv. Nästa gång kanske det går ;)
 
Jag och Emma på halloween förra året innan vi for till storforsen och röjde. Vilken kväll...
och vilken vecka vi har framför oss i värmen! ;)
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0