Simma lugnt

Oh my. Jag känner mig så trött. Ändå har vi sovit hur länge som helst på morgon. Viktor for till Nybyn för att ge bilen lite kärlek och jag for på badhuset för att ge min kropp kärlek, 100 längder senare kände jag mig nöjd och gick i bastun. Helt slut. Märks verkligen att jag har varit slarvig med kondotionen... Hoppas på att det blir ändring på det snart...
 
Var till reumatologen i torsdags. docktorn jag träffade tyckte jag var överrörlig och ska därmed inte stretcha. Inte heller tyckte hon det var en bra idé att bada i varmvattensbassängen då kroppen blir mjuk och det blir lättare att göra större rörelser som stretchar ut musklerna. Fan. Jag som hade hoppats på att  få bada massor där till vintern. Men icket. Styrketräning var bra, så det är  väl bara köra på det det då. Utan att stretcha.... tusan... Men jag måste ändå säga att läkaren jag träffade måste vara en av de bästa. Uppmärksam och det kändes som att jag blev tagen på allvar. I sommar har mina leder spökat med inflammationer som jag inte har upplevt tidigare.
 
Ikväll behöver vi inte laga middag då vi är bjudna på grillmiddag och svärisarna. Mums! Lyxigt att inte behöva tänka på att laga mat. Det gillar jag! :)

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0