Älgjakt

Så var även denna helg över. Det går alltid lika fort, varesig man gör en hel del eller inget alls... Igår var jag med pappa på älgjakt, satt på pass hela dagen men tyvärr blev det inte någon älg... Kommer knappt ihåg sist jag följde med på jakt, men det var då massor med år sedan. Det var hur som helst trevligt och jag fick i mig en hel del blåbär, fanns hur mycket som helst och jag parkerade min stol bredvid olika blåbärstuvor så jag kunde plocka där jag satt. Det är lyx!! :) Massor med vitaminer också! Efter en hel dag ute i skogen var jag helt knäckt då jag kom hem igen, råkade somna till och sov två timmar. Konstigt nog var det ändå lätt att somna sedan på kvällen.
Idag har det inte varit mycket på tapeten, sovmorgon, frukost med gårdagens frågestport i piteå-tidningen, en liten tradition vi har på helgerna jag och Viktor. Vi läser alltid frågestporten från lördagens PT vid frukosten på lördagmorgnar, annars blir det på söndagen. Alltid lika spännande! Jag läser och Viktor klurar.
 
Imorgon är det måndag igen och ännu en vecka av plugg står på shemat...

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0