clearly you've never been to singapore

Idag är det tisdag. Skola är planen men det går förjäkla helvetes segt. Hade samma plan igår, men då suckade jag mest, gick runt runt runt, suckade lite mer, åt, sockade, tittade, funderade, fick inget gjort. For på gymmet, kom hem , duschade och åt. Sedan hade jag soffhäng med Alice resterande av kvällen. Idag har jag ungefär samma feeling. Drygt, jobbigt, omotiverande, vartihelveteskajagbörja (!!?), finns det något annat att göra (?!), vill inte. Men måste. Nåväl, får se hur det går idag.

Jag och Alice hamnade på kanal 9 igår där Pirates of the Caribbean visades, vilka minnen. Som de trogna Jack Sparrow (Johnny Depp) fans vi är kunde vi en hel del repliker i filmen. Så vi satt där och pratade med skådespelarna i filmen, nästan så vi själva kunde ha spelat med, nästan varenda roll. Vi måste ha sett denna film ett x antal gånger och den är lika bra, varenda gång.


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0