Det finns inget slut, inget ljus i denna förbaskade evighetstunnel. Eller gör det?

Ännu en ny dag, en dag som skall gå i skolans tecken. Usch. Just nu vill jag bara sluta, Det är så segt, jag känner mig så trött, så omotiverad. Eller omotiverad? Ja, kanske. Jag känner att jag inta har någon lust i alla fall. Vet inte vart jag ska ta vägen, hade det funnits ett hål i golvet eller en hemlig dörr någonstans, då hade jag nog förmodlig krypit in där och stannat där ett bra tag. Jag hoppas verkligen att jag känner annorlunda i Januari... Dock känns det väldigt avlägset ännu, Januari, en kall och mörk månad, förhoppningsvis är det massor med snö också. Energin är inte på topp, men detta med sommar är inte min grej. Jag vill ha vinter och snö, då blir jag nog piggare! Dock ska jag ju pendla alla dessa mörka och kalla månader någonstans där jag blir placerad för slutpraktik, 10 jäkla veckor...
Jag vill ha tillbaka mitt långa hår, och det är nu!!
 

Kommentera gärna!
Postat av: Linda

Haha. Den förra kommentaren vart ju inte så lyckad. Om den ens kom fram. Hehe. Meen åka utomlands i vinter? Jag är grymt sugen på en resa :)

Svar: Haha, kanske tur att jag inte vet vad du snackar om då kommentaren faktiskt inte kom fram ;) Jaop, i Januari, mitten/slutet av Januari. Då bär det av. Mot världens ände och tillbaka, bara jag sköter mig så den förbaskade skolan är klar då.... :/ Men jag vill i alla fall ut och resa då! :)
Ida

2013-09-18 @ 14:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0