En anings avundsjuka....

I veckan har jag jobbat på med skola och umgåtts med Emma som finally har kommit hem från Australien. Det verkar ha varit alldeles underbart och jag är grön av avundsjuka ska jag erkänna. Så många roliga historier och så många skratt. Wonderful! Har hängt med Emma i Petbergsliden idag efter att jag har gjort skolan klart, vi gjorde en fenomenalt god middag men det blev alldeles för mycket i gratängformen så ugnen blev rätt så skitig. Sedan har vi spelat spel och sett på fotboll. Zlatan Ibrahimovic. Vilken stjärna. PSG vann. Yeah. Imorgon har jag tänkt mig sovmorgon och en lite små-slapp dag, lite skola och lite annat. Blir awesome.
 
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0