Fina naglar

Igår fick jag mig riktigt fräscha och snygga naglar då jag besökte Frida. Hon hade som en stämpel som skulle fyllas med nagellack, sedan drog man bort det överflödiga, satte på en stämpel och stämplade sedan på nageln. Mycket finurlig uppfinning! :)
 
 
TIll middag idag ska vi laga öppen lasagne, Viktor föreslog det igår då vi var och handlade (måste ha pratat en hel del om den). Men då jag började plocka ihop det som ingår i den öppna lasagnen blev han mer och mer tveksam. Dock tror jag inte att han kommer bli besviken. För den är verkligen verkligen god!! :)
 

Kommentera gärna!
Postat av: Lina - Mamma till Wilma & Wiola

Men vilket fräsigt :)

2013-09-13 @ 14:12:04
URL: http://Liniz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0