Helgen

Det har varit fullt upp hela helgen! I fredags var vi ett gäng hos Emma som åt födelsedagsmiddag och fika och såg på idol Mycket trevligt! Gårdagen började på högheden där älvsby motorsällskap hade klubbmästerskap och Viktor tog hem vinsten i rallycrossen. Det var många av bilarna som fick bryta under dagen på grund av diverse fel, växellådor, mellanaxlar och annat som inte var som det skulle. Det var en trevlig dag. Jag gillar verkligen farten och fläkten på dessa tävlingar! Sedan var jag på 30-års fest och Viktor på klubbfest. Denna dag har varit tämlingen lugn, vi har tvättat av Viktors rallybil, hämtat min bil i petberg och ätit middag hos min mor :)
Nu sitter jag och kollar på AFV och äter popcorn. Popcorn är verkligen gudomligt gott måste jag säga! :)
 
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0