Inget är som väntans tider...

Idag kommer Viktor hem, har väntat hela, dagen, hela natten, hela gårdagskvällen, ja, egentligen har jag nog väntat sedan han for förra tisdagen... Men nu är det nära! Jag har lagat gómat tills han kommer hem. Dryga timmen kvar nu! Jippiiiii!!!
 
 
Igår var första skoldagen, vi skall starta med C-uppsatsen. Vi har hunnit prata med vår tilldelade handledare som skall stötta oss under skrivandet och vi har bestämt ämne och börjat söka upp relevanta artiklar till vårt ämne. Jag tror det blir bra. Just nu känner jag mig lite skolseg, men rätt som det är så har vi gjort klart uppsatsen och börjat med slutpraktiken. Tiden går så fort.
 
Har även hunnit med att skype lite Emma idag. Nu befinner hon sig i Sydney och lever livet. Om 20 dagar är hon på svensk mark igen och jag längtar.

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0