Motormontering pågår

Mina kära vänner och ovänner.
Idag är det fredag.och det betyder ju att det är helg imorgon. Veckan har gått i en rasande fart, pluggat alltjämt hela dagarna denna veckan. Väntar på att få feedback från läraren, men i väntan på det hade jag tänkt mig kvalitetsgranska några artiklar. So very fun.
Jag hoppas på att min bil snart har en ny motor på plats, blev ett haveri förra helgen, men en ny motor sitter i bilen nu, den ska väl bara kopplas in med alla slangar, klämmor, muttrar, skruvar och kontakter. Övervakade monteringen några timmar igår och tyckte det såg exemplariskt ut :) Denna "nya" motor har gått 7000 mil mindre än den som satt i, bra eller dåligt, det vet jag inte. Men det låter ju bra i alla fall... LIll-forden... DOck verkade inte "ford-märket" vara nå vidare populärt på allmecan...
 
 
Imorgon har jag tänkt mig ut på älgjakt med min pappa, misstänker att det kommer bli en tidig morgon. Undra vad jag ska med mig för matsäck egentligen.... Blir spännande i alla fall, har inte varit med på flera herrans år, önskar verkligen att de får skjuta en älg imorgon! Det hade varit awesome!!

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0