På dejt en torsdagkväll, vardagslyx.

Viktor överraskade med middag på Clary's krog ikväll då han kom hem. Det var så mysigt och jättegod mat! :) Ibland behöver man helt enkelt ett avbrott från vardagen. Jag åt musslor med aioli och strips. Så väldigt mycket gott. Ska erkänna att det var första gången jag åt musslor som hade skalet kvar och allt, men det gick bra, fick ur allt kött från alla musslor. Ingen aning om jag gjorde rätt eller fel, men de slank då in i munnen och vidare ned i magen. Viktor åt entrecoté, det såg också väldigt gott ut. Nöjda var vi efter middagen och magarna var mätta. Jag är så glad över att jag har dig, Viktor! :) Du är bäst, på alla sätt :)
 
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0