Pizzadejt och bakmaskin

Hemma från lite kvällsträning. Så himla skönt! Kände mig stark! ;)
 
Efter mitt seminarie idag kom Emma och då hade vi pizza-dejt, Gjorde pizzadegen i min bakmaskin, dock var nog inte receptet som vi hittade riktigt passande till just min bakmaskin. Pizzabotten blev ganska... tja... kompakt. Enligt Emma gummiaktig. Men då vet vi till nästa gång. Mindre mjöl, eller lite mindre mjöl och ännu mer vätska. Vi får se vad vi klurar ut..

Nu längtar jag bara tills klockan blir lite mer så det är lagligt att gå och lägga sig. Jag ska besöka spikmattan och kanske lyssna på karlavagnen. Kvällens/nattens tema på karlavagnen är reaktioner på gruppvåldtäckten där de sex pojkar som dömdes för gruppvåldtäckten friades av hovrätten. Det kan vara mycket intressant att lyssa på tror jag!
 

Bjuder på en bild på den fina stringhyllan vi har i köket :)
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0