The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem.

En ny dag, nya möjligheter, dimma utomhus, ser fuktigt ut.... Usch. Vaknade natt och fick massera min nacke typ två gånger, så stel. Men massage och värmedynan brukar som alltid göra susen. Så även denna gång. Idag känner jag full rörelse i nacken, inte alls stel. Ganska underbart. Dessa uppvaknanden under natten gjorde att jag tog lite sovmorgon idag, i alla fall till 8.30. Nu är frukosten uppäten, tidningen läst... kanske skulle jag dricka en kaffe till, diska, bädda sängen... fundera över livet. Sedan är jag kanske redo för att ta upp plugg igen.... uäh.
 
Kändes väldigt mycket mer lockande att se en film med Johnny Depp än att plugga idag.
Kanske något att fundera på? Ögongodis flera hundra gånger om!!!
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0