Vitlök och kors i silver

I eftermiddag har jag varit på gymmet och kört cadio, cykel och på löpband. Fick lite ont i höften, men herregud, vart har man inte krämpor när man heter Ida och är 22 jordsnurr? Nåväl. Det är helt enkelt en del av mig, inget som går att komma ifrån verkar det som. Men ibland känns det faktiskt jobbigt. Det kanske inte är värst, då det är över är det som bortglömt och jag kommer knappt ihåg det alls, inte förran det kommer och hälsar på nästa gång... Tänk om det hade varit lika enkelt att komma undan dessa besök som det sägs vara att komma undan vampyrer, en kors i silver och lite vitlök. Något att klura vidare på ;)
 
Ikväll ska jag på LR-party, har redan parfym och bodyspray från LR:s sortiment. Luktar som himmelriket. Love it. Men det ska i alla fall bli spännande och se vad som erbjuds, dock ska jag nog inte köpa något tror jag, ögonen skall få gästa istället! :)

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0