Färdig sjuksköterska!

I lördags fick jag äntligen ta min sjuksköterskeexamen! Det känns sååå oerhört skönt att det äntligen är över, men rätt som det är har man glömt bort hur jobbig skolan faktiskt var också sitter man där igen... Det är jag helt säker på. Har jag nu studerat i cirka 15 år av mitt liv pallar jag nog några till ;)
Idag kom examensbeviset hem i brevlådan så då ska jag posta iväg ansökan till socialstyrelsen för sjuksköterskelegitimation imorgon. Kommer bli superduperbra! Dock vet jag inte ännu vart jag ska jobba, har många bud men har inte tackat ja till något än... Var bland annat på två intervjuer igår och det verkade väldigt positivt!
 
 
Imorgonkväll ska jag och Viktor sätta oss på tåget för att fara till Norrköping och gå på bilsportgalan. Viktor ska även få gå på prisutdelning och ta emot sitt SM-silver i rallycross på lördagen. Annars ska vi bo på hotell och bara må skönt. Har mejlat med hotellet om att vi vill ha badkar på rummet, jag älskar ju verkligen badkar och det lät som att de skulle kunna ordna det! Jag håller då alla tummar för det! :)

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0